loading...

طراحي وب سايت و اپليكيشن

طراحي وب سايت و اپليكيشن حرفه اي

بازدید : 589
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در عصر حاظر شاهد اين هستيم كه روز به روز افراد طرفدار مجلات اينترنتي بيشتر مي شوند. تمايل مردم به اينترنت بسيار زياد شده است و آن ها ترجيح مي دهند حتي مجله اينترنتي مورد نظر خود را هم از راه اينترنت بررسي كنند. با طراحي سايت مجله اينترنتي عملا بسياري از هزينه هاي شما كاهش يافته و دسترسي كاربران نيز به مطاب شما بسيار آسان تر خواهد شد. همچنين وسعت كسب و كار شما از يك شهر و ناحيه و كشور به فضاي نامحدود اينترنت توسعه مي يابد كه اين خود يك موفقيت بزرگ است.

اطلاع رساني سريع يكي از مهم ترين خدماتي است كه توسط وبسايت هاي مجلات آنلاين ارائه مي شود كه شما مي توانيد از طريق وب سايت به راحتي و با سرعت بالا تمامي مطالب را در دسترس عموم قرار دهيد.

طراحي سايت مجله اينترنتي به صورت ريسپانسيو

امروزه اغلب مردم بسياري از كار هاي خود را از طريق تلفن هاي همراه و دستگاه هاي هوشمندشان انجام مي دهند. به همين جهت طراحي سايت مجله اينترنتي به صورت ريسپانسيو يك نياز مهم براي شروع كار شما است تا كاربران و بازديدكنندگان سايت شما بتوانند به راحتي و با هر دستگاهي از مطالب مجله اينترنتي شما استفاده كند.

ما در شركت نوپرداز آماده هستيم تا در اين زمينه شما را ياري نماييم. شما مي توانيد جهت دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

امكانات سايت مجله اينترنتي

  • پنل مديريتي جامع و پيشرفته
  • طراحي صفحات روزنامه و مجلات
  • امكان اتصال به درگاه بانكي
  • امكان ثبت تبليغ
  • گروه بندي صفحات مختلف
  • طراحي قالب سفارشي
  • امكان ثبت و مديريت نظرات
  • و ساير امكانات اختصاصي

طراحي سايت مجله اينترنتي

سئو و بهينه سازي سايت و افزايش بازديد از طريق موتور هاي جستجو يكي ديگر از خدمات مهم شركت طراحي سايت نوپرداز است كه به صورت كاملا حرفه اي و مطابق با الگوريتم هاي جديد گوگل انجام مي گردد.

بازدید : 618
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

هنوز هم استفاده از روزنامه و مجلات براي آگاهي از اخبار و اطلاعات جديد رواج دارد. اما با گسترش اينترنت و فضاي مجازي منابع خبري متعددي براي اطلاع از اخبار روزانه وجود دارد. خيلي از كاربران اينترنت با استفاده از سايت ها و حتي شبكه هاي اجتماعي از اخبار مختلف آگاه مي شوند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه همه ي اين منابع خبري معتبر و قابل اطمينان نيستند. و تشخيص خبرهاي راست از دروغ بسيار مشكل مي شود. پس كاربران در محيط مجازي بايد بسيار دقت كنند و از صحت اخبار آگاه شوند.

در اين مقاله قصد داريم به معرفي و بررسي اپليكيشن هاي خبري بپردازيم. اين بررسي در جهت امكانات اين اپليكيشن ها در حوزه فناوري و اطلاعات است.

حرفه اي ترين اپليكيشن هاي خبري دنيا

Drudge Report

اپليكيشن خبري حرفه اي

Drudge Report يك اپليكيشن براي دستيابي به آخرين اخبار است. اين اپليكيشن آخرين و جديدترين اخبار جهان را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. همچنين اين اپليكيشن قابليت سفارشي سازي دارد و مي توانيد ستون ها و متون را سفارشي سازي كنيد. خبرها براي استفاده و خواندن در موبايل و تبلت بهينه سازي شده اند. همچنين امكان اشتراك گذاري خبرها در شبكه هاي اجتماعي مانند توييتر، فيسبوك و ... وجود دارد.

Feedly

اپليكيشن Feedly

فيدلي يك اپليكيشن محبوب خبري است. اين اپليكيشن براي اكثر سيستم عامل ها مانند اندرويد، ios، ويندوز و ... طراحي شده است.

امروزه مردم علاقه بسياري به اطلاع سريع از انواع خبرها دارند. در اين ميان اپليكيشن هاي خبري به كمك كاربران شتافته و دسترسي آن ها را به انواع خبرها آسان مي كنند. يكي از اين اپليكيشن ها فيدلي است، كه با استفاده از آن مي توان به آساني به انواع خبرها در حوزه هاي مختلف دست پيدا كرد. از ويژگي هاي مثبت اپليكيشن خبري فيدلي مي توان به طراحي ساده و كارآمد، شخصي سازي و دسته بندي خبرها اشاره كرد.

فيدلي مي تواند با انواع شبكه هاي اجتماعي مانند فيسبوك، توييتر و ... ارتباط برقرار كند. به اين ترتيب كاربران مي توانند به راحتي اخبار مورد نظر خود را در شبكه هاي اجتماعي با ديگران به اشتراك بگذارند.

Flipboard

اپليكيشن خبري Flipboard حرفه اي

Flipboard نام يكي ديگر از اپليكيشن هاي محبوب خبري مي باشد. اين اپليكيشن ابتدا براي آيفون طراحي شده بود؛ اما پس از مدتي نسخه اندرويد آن نيز طراحي و ساخته شد، و در اختيار كاربران قرار گرفت. با اين اپليكيشن كاربران مي توانند به راحتي به اخبار مهم دسترسي پيدا كرده و برخي از آن ها را براي مطالعه دقيق تر ذخيره نمايند. اپليكيشن Flipboard مجموعه اي از انواع بهترين سايت هاي دنيا را در اختيار دارد. كاربران مي توانند عناوين اخبار مورد علاقه خود را انتخاب كنند تا هميشه از جديدترين اخبار در زمينه مورد نظر مطلع شوند.

News Republic

اپليكيشن حرفه اي News Republic

News Republic از اپليكيشن هاي خبري و مهم رايگان است. كاربران با استفاده از اين اپليكيشن مي توانند انواع دسته بندي هاي اخبار را از بهترين سايت هاي دنيا در اختيار داشته باشند. اين اپليكيشن بسيار ساده طراحي شده است اما در عين حال هوشمند است، و پس از مدتي علائق كاربر را مي فهمد و سعي مي كند اخبار را بر اساس علائق كاربر فيلتر كند. اين اپليكيشن در نسخه هاي اندرويد و ios ارائه شده است.

منبع: طراحي اپليكيشن نوپرداز

بازدید : 623
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يك برنامه كاربردي تحت وب بايك وب سايت تفاوت دارد . يك وب سايت شامل اطلاعات ثابتي است كه از پيش آماده شده و به صورت فايل هاي HTML ذخيره شده اند .در اين حالت جهت حركت اطلاعات از سرويس دهنده به سرويس گيرنده مي باشد . در واقع وب سايت اطلاعات را به كاربر ارائه مي دهد .
بين درخواست ها ، سرويس دهنده از عملكرد سرويس گيرنده اطلاعي ندارد . سرويس گيرنده مي تواند از يك محل به محل ديگر بپرد و اين كار روي وب سايت اوليه هيچ تاثيري ندارد ، چون هر يك از صفحات به صورت يك واحد كاملا جدا مي باشند . در واقع وب ايت شامل گروهي از فايل هاي
HTML از هم جدا مي باشد . در مقابل ، يك برنامه كاربردي تحت وب ، اطلاعات را براي يك كاربر يا گروهي از كاربران به شكلي خاص فرمت كرده و ارائه مي دهد . در اين حالت ، جهت حركت اطلاعات دو طرفه مي باشد ؛ محتوياتي كه توسط مرور گر نمايش داده مي شوند ، بر حسب اطلاعات ورودي كاربر يا هويت وي يين مي گردند .

بنابر اين يك برناها كاربردي تحت وب ، اطلاعات را به صورت ديناميكي ارائه مي دهد نه به صورت فايل هاي HTML ثابت . در واقع وظيفه برنامه ، فراهم كردن اطلاعات بر حسب شرايط است كه اين اطلاعات معمولا از پايگاه داده ( Database ) بدست مي آيد . برنامه كاربردي نه تنها اطلاعات مي دهد ، بلكه مي تواند از كاربر اطلاعات بگيرد و بكارهاي مختلف پاسخ مناسب دهد . به عبارت ديگر ، يك برنامه كاربردي ، عملكرد كاربر را از يك در خواست به درخواست ديگر رديابي مي كند . بنابراين كاربر مي تواند آن گونه كه در يك وب سايت به جستجو و گردش مي پردازد ، به شكل دلخواه تمام صفحات يك برنامه كاربردي را برسي و مشاهده كند . بلكه اين برنامه كاربردي است كه صفحات مناسب را در شرايط مقتضي به طور ديناميكي توليد كرده و به كاربر ارائه مي دهد .

براي نوشتن برنامه هاي كاربردي تحت وب از زبان هاي مختلفي مي توان استفاده كرد ، مثل : Perl , Python , Java , C , C ++ , Visual Basic حتي Quick Basic ياScript هاي Unix .
در هر صورت مواردي كه در زير به آنها اشاره مي شود جزء ضروريات يك برنامه كاربردي هستند :
- ارتباط با يك پايگاه داده
- سرعت
- كار با رشته ها
- امنيت ( Security )
- تراكنش ها ( Tranaactions )
تراكنش چيست ؟
يك برنامه كاربردي تحت وب اغلب بايد كارهاي مختلفي انجام دهد كه هر يك از آنها براي تداوم اعتبار اطلاعات بايد به طور كامل انجام شوند . هنگام كار با يك پايگاه داده ، معمولا اين كار ها را بصورت يك تراكنش در نظر مي گيريم . يك تراكنش قرار دادي است كه موفقيت يا عدم موفقيت مجموعه اي از عمليات را تضمين مي كند كه در صورت عدم موفقيت ، اطلاعات بايد دست نخورده باقي بمانند . به عنوان يك نمونه كلاسيك ، مي توانيم يك حساب چك ( Checking Account ) را در نظر بگيريم .
هنگامي كه يك چك را به حساب خود مي گذاريد ، بانك مبلغ مشخص شده را از حساب مربوطه برداشته و به حساب شما واريز مي كند . كل اين عمليات در صورتي موفقيت آميز خواهد بود كه برداشت و واريز پول به طور كامل انجام شود . در اين حالت عمل دو گانه برداشت از يك حساب و واريز به يك حساب ديگر را يك تراكنش مي گوييم .

تفاوت ميان برنامه هاي IIS و DHTML
برنامه هاي IIS ، برنامه هايي هستند كه برروي سرويس دهنده و تحت Microsoft Internet Information Server اجرا مي شوند . در مقابل ، برنامه هاي DHTMLبرنامه Microsoft Internet Explorer استفاده مي كنند و به اين ترتيب به ورودي هاي كاربر پاسخ سريع مي دهند .
اين برنامه ها براي نوشتن بازي ها و شبيه سازي محيط و گرفتن اطلاعات از كاربر مناسب هستند . متاسفانه اين نوع برنامه ها به نسخه چهارم IE يا نسخه هاي بالاتر آن نياز دارند . با توجه به اين كه در اين كتاب به تفصيل در مورد ASP و مسائل حاشيه اي آن بحث خواهيم كرد ، بد نيست كمي بيشتر در مورد برنامه هايIIS توضيح دهيم . چون هدف از يادگيري ASP ، نوشتن برنامه هاي IIS مي باشد كه بر روي سرويس دهنده اجرا مي شوند .
برنامه هاي IIS با چندين مرورگر مختلف و نسخه هاي متفاوت آنها سازگاري دارند . همچنين در محيط هاي مختلف Mak يا Unix نيز اجراء مي شوند . بنابر اين اين نوع برنامه ها براي نوشتن برنامه هاي تجاري كه مخاطبين زيادي دارند مناسب هستند ؛ چون دليلي ندارد همه كاربران از ويندوز استفاده كرده و يا نسخه IE را در اختيار داشته باشند.
با توجه به اين كه برنامه هاي IIS برروي سرويس دهنده اجرا مي شوند ، براي به روز در آوردن آنها تنها كافي است كد موجود برروي سرويس دهنده را تغيير داد. اين نوع برنامه ها از هر محلي قابل دسترسي مي باشند . هنگامي كه يك برنامه IIS برروي سرويس دهنده نصب شده و به اجرا در آمد ، هر كامپيوتري كه بتواند به آن سرويس دهنده متصل شود مي تواند از آن برنامه استفاده كند .
شما مي توانيد براي شناسايي كاربران ، به آنها نام و كلمه عبور اختصاص دهيد و هنگام برقراري ارتباط با برنامه كاربردي ، نام و كلمه عبور را در خواست كنيد . با توجه به اين كه تمام اطلاعات بر روي يك كامپيوتر ذخيره مي شوند ،
هنگامي كه كاربر برنامه كاربردي را ترك كند ، هيچ نوع اطلاعاتي را از دست نمي دهد .
در قسمت بعد ، در مورد چگونگي كاركرد برنامه هاي IIS بحث خواهيم كرد .
چگونگي در خواست فايل ها توسط مرورگر :
هنگامي كه شما يك آدرس URL در فيلد آدرس مرورگر خود تايپ مي كنيد ، چند چيز اتفاق مي افتد . مرورگر ، آدرس وارد شده را تحليل كرده و پيغامي به سرويس دهنده نام ( Name Server ) مي فرستد تا نام مشخص شده
(به عنوان مثال ، Microsoft . com ) را به يك آدرس IP ( Internet Protocol ) – (به عنوان مثال ، ۲۰۷.۸۴.۲۵.۳۲ ) ترجمه كند . سپس مرورگر با استفاده از آن آدرس IP به سرويس دهنده مربوطه متصل شده و فايل را درخواست مي كند . سرويس دهنده فايل را مي خواند و محتويات آن را به مرورگر بر مي گرداند . در اين مرحله مرورگر ، دستورات HTML آن فايل را تحليل و فرمت فايل راتعيين مي كند . بيشتر فايل هاي HTML درون خود به تصاوير گرافيكي اشاره مي كنند. اين اشاره ها به صورت رفرنس (Reference ) بوده كه هريك از آنها نيز بايك آدرس
URL مشخص مي شوند .
بنابراين كل اين عمليات براي تك تك تصاوير و يا فايل هاي ديگري كه با رفرنس به آنها اشاره شده است تكرار مي شود.
به اين ترتيب پروسه نمايش يك فايل HTML شامل تعدادي تراكنش كوچك بين سرويس گيرنده ( يعني مرورگر ) و سرويس دهنده وب مي باشد .
برنامه هاي IIS نيز تقريبا به همين صورت عمل مي كنند. ابتدا يك مرورگر يك صفحه را از سرويس دهنده درخواست مي كند . اين درخواست هميشه براي يك فايل خاص مي باشد . پاسخ سرويس دهنده به نوع فايل درخواستي بستگي دارد. اگر فايل مورد نظر از نوع HTML (با پسوند .htm يا .html ) باشد ، سرويس دهنده به سادگي محتويات فايل را مي خواند و محتويات آنرا به صورت يك رشته در آورده و براساس قوانين URL كد گذاري مي كند و سپس رشته حاصله را به مرورگر برمي گرداند . كل اين پروسه ، از درخواست تا پاسخ ، يك تراكنش مابين سرويس گيرنده و سرويس دهنده تلقي مي شود . سرويس گيرنده همواره تراكنش را شروع مي كند و سپس تا زمان رسيدن پاسخ از سوي سرويس دهنده منتظر مي ماند كه در اين زمان تراكنش كامل شده و خاتمه مي يابد .
درخواست فايل از سرويس دهنده وب مشابه هنگامي است كه در Windows Explorer روي يك فايل شبكه اي ( فايلي كه برروي كامپيوتر سرويس دهنده قرار دارد ) دوبار – كليك مي كنيد ؛ البته با دو تفاوت :

- سرويس دهنده وب هيچگاه اجازه نمي دهد كه برنامه محلي شما (يعني مرورگر ) فايل درخواستي را باز كرده يا درآن چيزي بنويسيد ؛ در عوض خودش فايل را باز مي كند و محتويات آن را برميگرداند .
- ارتباط مابين سرويس گيرنده و سرويس دهنده گذرا ( Transient ) است . براي برقراري ارتباط با سرويس دهنده وب نيازي به مشخص كردن نام درايوي كه فايل بر روي آن قرار دارد نيست . پس از اين كه سرويس دهنده وب به درخواست شما پاسخ داد، ارتباط را قطع مي كند.
هنگامي كه تراكنش كامل شد ، سرويس دهنده وب ، سرويس گيرنده را به طور كلي از ياد مي برد . اگر بلا فاصله كليد
Refresh ( موجود برروي نوار ابزار IE ) را كليك كنيد . سرويس دهنده وب ، آن تراكنش را تكرار مي كند و اصلا به خاطر نمي آورد كه ۵ ثانيه قبل اين فايل توسط شما درخواست شده است .
اگر ارتباط براساس پروتكل استاندارد HTTP برقرارشود ، بيشتر فايل ها به چندين تراكنش نياز دارند ، يكي براي فايل Html اصلي و بقيه براي يكايك فايل هاي گرافيكي كه در فايل اصلي به آنها اشاره شده است . بنابراين براي نمايش يك فايل كه شامل ۵ تصوير گرافيكي است ، مرورگر درخواست جداگانه به سرويس دهنده وب مي فرستد .

بازدید : 589
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شركت طراحي سايت نوپرداز ارائه دهنده خدمات طراحي وب سايت شركتي و بنگاه ها مي باشد. ما تلاش داريم تا با استفاده از ابزار هايي كارآمد و حرفه اي بهترين نتيجه را براي كسب و كار شما ايجاد نماييم. شما مي توانيد براي ثبت سفارش هم اكنون با ما تماس بگيريد.

طراحي سايت شركتي در قم

استان قم يكي از شهر هاي مذهبي و در حال توسعه كشور است كه امروزه شركت هاي مختلفي در آن مشغول فعاليت هستند. از اين رو شركت نوپرداز در راستاي برآورده نمودن خواسته هاي شركت ها در دنياي اينترنت اقدام به طراحي سايت شركتي در شهر قم نمود. استفاده از قالب هاي اختصاصي، طراحي واكنش گرا يا ريسپانسيو وب سايت و رعايت بالاترين نكات امنيتي از جمله موارد مهمي است كه در پياده سازي پروژه رعايت مي گردند.

همچنين شما مي توانيد براي پياده سازي طرح و ايده مد نظر خود با بخش پشتيباني شركت تماس حاصل نموده از اطلاعات لازم را در اين باب كسب نماييد.

طراحي سايت بنگاه

بنگاه يكي از واژه هاي قديمي است كه به معناي محل سكونت و استقرار به كار گرفته شده است. معمولا بنگاه ها اهداف طولاني و مستمري را دنبال مي كنند. امروزه بنگاه هاي اقتصادي جهت ارائه نمودن خدمات و محصولات خود نياز به اين دارند كه وارد دنياي اينترنت شوند. از اين رو طراحي وب سايت بنگاه بسيار اهميت بالايي دارد و مي تواند به معني موجوديت آن ها در دنياي وب باشد.

ما در شركت نوپرداز آماده ارائه خدمات طراحي سايت بنگاه به مشتريان گرامي مي باشيم.

سايت بنگاه و شركت

امكانات طراحي سايت شركتي و بنگاه

  • پنل مديريتي پيشرفته و آسان
  • استفاده از درگاه پرداخت آنلاين
  • امكان ايجاد صفحات مختلف و ويرايش آن ها
  • امكان ثبت نام كاربران
  • امكان ايجاد باشگاه مشتريان
  • امكان ساخت اسلايدر ها و گالري تصاوير
  • امكان استفاده از نقشه سايت
  • استفاده از نقشه گوگل
  • ايجاد دسترسي هاي مختلف براي كاربران سايت
  • امكان نظر دهي و ثبت امتياز توسط كاربران
  • و ساير خدمات مورد نظر شما

بازدید : 286
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

٣٠/ ١١ /١٣٩٦ |
مريم جعفري | بهينه سازي و سئو سايت | ديدگاه 0 | 189 Likes

سئو منفي

سئو منفي به مجموعه فعاليت هاي مخرب، جهت پايين آوردن رتبه وب سايت هاي رقيب مي گويند. به طور كلي، اقدامات غير اخلاقي يك وب سايت جهت ضربه زدن به جايگاه رقبا در نتايج جستجو، سئو منفي گفته مي شود. سئو منفي در بلندمدت با استفاده از تكنيك هاي سئو خارجي به سايت هاي مورد هدف، آسيب وارد مي كند و باعث تغيير جايگاه آن ها در گوگل مي شود. در مقابل سئو منفي، سئو مثبت قرار دارد كه تمركز آن بر روي استفاده از قواعد و اصول سئو جهت ارتقاي رتبه سايت در نتايج جستجو مي باشد.

تكنيك هاي سئو منفي كدامند؟

هك كردن سايت رقيب

هكر ها افرادي هستند كه به صورت غيرمجاز به سايت هاي رقبا نفوذ مي كنند تا اطلاعات آن ها تخريب يا سرقت كنند. هكر ها با هك كردن وب سايت مي توانند به راحتي محتوا را از طريق لينك هاي اسپم دستكاري كنند يا با ريدايركت صفحات به صفحات خودشان، ضربه هاي جبران ناپذيري به وب سايت مورد نظر بزنند. هك شدن سايت، موجب افت شديد رتبه وب سايت مي گردد و احتمال دارد كه وب سايت به طور كل از نتايج جستجو حذف شود.

خريد بيش از حد بك لينك براي سايت رقيب

يكي ديگر از تكنيك هاي سئو منفي، خريد تعداد بسيار زيادي بك لينك براي سايت رقيب است. خريد هزاران لينك غيرمعتبر در يك روز براي سايت رقيب، باعث افت شديد رتبه سايت مي شود. هدف اين است كه سايت رقيب به عنوان يك سايت متقلب جلوه داده شود و توسط گوگل جريمه شود.

كپي كردن محتواي وب سايت رقيب و پخش آن در اينترنت

كپي كردن محتوا روش ديگري از سئو منفي است كه خرابكاران اينترنتي جهت آسيب زدن به جايگاه رقبا در نتايج گوگل استفاده مي كنند. گوگل وقتي با يك محتوا در چندين سايت مواجه شود، معمولا تنها يك نسخه از آن محتوا را در نتايج جستجو نمايش مي دهد. ممكن است كپي محتوا به قدري حرفه اي صورت گيرد كه محتواي كپي شده زودتر از محتواي اصلي و اوليه ايندكس شود.

كاهش سرعت سايت رقيب با استفاده از اسپمرها

سرعت سايت از عوامل مهم در رتبه بندي سايت است. سايتي كه سرعت بارگذاري آن بسيار بالاست، از جايگاه خوبي در نتايج جستجو برخوردار است. برخي از اسپمر ها همواره تلاش مي كنند تا با استفاده از كدهاي مخرب به سايت رقيب، سرعت آن را كاهش دهند.

ايجاد يك سايت قرينه با سايت رقيب

ايجاد سايت قرينه با سايت رقيب، با هدف ارسال گزارش به گوگل جهت كپي بودن محتواي سايت رقيب انجام مي شود. اين شيوه، مانع از رتبه گيري سايت رقيب در نتايج جستجو مي شود و تا زماني كه گوگل بررسي هاي لازم را در اين باره انجام ندهد، رتبه گيري سايت رقيب متوقف مي شود.

ايجاد صفحات تقلبي به نام رقيب در شبكه هاي اجتماعي

اسپمرها با ايجاد اكانت هاي تقلبي به اسم رقيب در شبكه هاي اجتماعي تلاش مي كنند تا اعتبار و محبوبيت رقيب را تخريب كنند و به آن آسيب بزنند.

درج كامنت هاي منفي در ارتباط با سايت رقيب در شبكه هاي اجتماعي

شايد اين شيوه به صورت مستقيم بر روي رتبه رقيب در نتايج موتور جستجو تاثير نگذارد، اما بدون شك در ميزان مخاطبان سايت رقيب به شدت تاثيرگذار است و باعث ريزش آن ها مي شود.

ايجاد انكر تكست با كلمات كليدي غير اخلاقي يا غيرقانوني

خرابكاران اينترنتي با استفاده از انكر تكست هايي با كلمات كليدي غيرمرتبط و عيراخلاقي به وب سايت رقيب لينك مي دهند تا وب سايت رقيب را از چشم گوگل بياندازند. اين روش مي تواند به حذف كامل وب سايت رقيب از نتايج جستجو منجر شود.

درج كامنت همراه با لينك سايت رقيب در وب سايت ها، وبلاگ و انجمن ها

قرار دادن لينك سايت در وب سايت هاي غير مرتبط از نظر گوگل، بسيار بد است و نتيجه منفي در سئو سايت دارد. بنابراين قرار دادن لينك سايت رقيب در قالب كامنت در سايت ها، وبلاگ ها و انجمن هاي غير مرتبط مي تواند به رتبه سايت رقيب آسيب جدي وارد كند.

ايجاد يك سايت بي ارزش و زرد و قرار دادن لينك سايت رقيب در آن

وب سايتي كه داراي محتواي بي ارزش و غير مفيد باشد، حتي اگر بازديد زيادي هم داشته باشد باز هم يك سايت زرد و بي محتوا محسوب مي شود. اين گونه سايت ها معمولا پرمخاطب هستند و افراد زيادي از آن ها بازديد مي كنند اما فاقد هر گونه اطلاعات مفيد مي باشند. قرار دادن لينك سايت رقيب در چنين سايت هايي باعث مي شود، سايت رقيب نيز مانند يك سايت زرد و بي محتوا جلوه كند و رتبه آن به شدت افت كند.

سئو منفي

چگونه متوجه سئو منفي براي سايت خودمان شويم؟

  • داشتن لينك هاي بسيار از فروم هاي خارجي.
  • داشتن تعداد بسيار زياد لينك از وب سايت هايي با دامنه هاي ru، .cz،.cn، .pl، .ro، .bg، .bz، .com.ar،
  • داشتن تعداد بسيار زياد لينك از پست هاي وبلاگ هاي غيرمرتبط.
  • داشتن تعداد بسيار زياد لينك از منابع متعدد.
  • داشتن تعداد بسيار زياد لينك از وب سايت هاي غيرمجاز و غير اخلاقي.

چگونه با سئو منفي مقابله كنيم؟

  • به صورت پيوسته تعداد بك لينك هاي سايت را بررسي كنيم.
  • به صورت پيوسته بك لينك هاي سايت را مورد تجزيه و تحليل قرار دهيم.
  • به صورت پيوسته رتبه و جايگاه وب سايت را آناليز كنيم.
  • به صورت پيوسته ايميل هاي گوگل وبمستر تولز را چك كنيد.
  • لينك هاي ورودي جديد به سايت را بررسي كنيم.
  • در قسمت disavow گوگل ليست سايت هاي مخرب كه به شما لينك داده اند را ثبت كنيد.

بازدید : 533
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

امكانات و ويژگي ها

نرم افزار فروشگاه ساز حرفه اي نوپرداز ابزاري حرفه اي براي رشد كسب و كار شما و افزايش فروش و مشتريان شما از طريق دنياي اينترنت مي باشد. ما ما در اين محصول كد نويسي اختصاصي، قالب هاي بهينه سازي شده، سرعت بالا، امنيت بسياري بالا و ساير موارد مورد نياز در فروشگاه اينترنتي را در نظر گرفته ايم. با فروشگاه ساز حرفه اي نوپرداز بهترين نتيجه را براي كسب و كار خود به دست آوريد.

فروشگاه ساز كسب و كار هاي كوچك و بزرگ

با توجه به امكانات متنوع و حرفه اي كه در نرم افزار فروشگاه ساز نوپرداز به كار گرفته شده است، اين امكان فرآهم شده تا صاحبان تمام كسب و كار هاي كوچك و بزرگ بتوانند به راحتي از آن استفاده كنند. اين محصول طيف وسيعي از مشاغل را در بر ميگيرد و طوري طراحي شده است تا امكان انجام جزئي ترين تغييرات نيز از طريق پنل مديريتي امكان پذير باشد.

امكان ثبت، ويرايش، حذف و كليه تغييرات در بخش هاي مختلف سايت از طريق پنل كاربري به راحتي امكان پذير بوده و كاربر هرگز دچار سردرگمي نخواهد شد.

فروشگاه ساز بهينه سازي شده

با توجه به اين كه امروزه اغلب مشتريان فروشگاه هاي اينترنتي از طريق موتور هاي جستجو وارد فروشگاه مي شوند، به همين جهت تيم برنامه نويسي شركت نوپرداز كدنويسي تمام بخش هاي فروشگاه را به صورت كاملا حرفه اي و مطابق با اصول سئو و بهينه سازي وب سايت انجام داده است.

هچنين سرعت بارگذاري بالا سايت و پيمايش با سرعت بالا بين صفحات مختلف از ديگر عوامل مهمي است كه در اين محصول ايجاد گرديده است. فروشگاه ساز نوپرداز به صورت كاملا بومي بوده و توسط جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا پياده سازي گرديده است.

نرم افزار فروشگاه ساز چيست؟

فروشگاه ساز نرم افزاري است كه براي ساخت فروشگاه اينترنتي و مديريت آن ايجاد مي گردد. از طريق آن شما مي توانيد محصولات مورد نظر كسب و كار خود را به صورت آنلاين به فروش برسانيد. براي انتخاب يك نرم افزار فروشگاه ساز حرفه اي شما بايد ابتدا فروشگاه ساز هاي مختلف را بررسي نموده و پس از تجزيه و تحليل بخش هاي مختلف آن و انجام مقايسه هاي لازم انتخاب خود را انجام دهيد.

جهت مشاهده دمو فروشگاه ساز نوپرداز مي توانيد با بخش پشتيباني ما در تماس باشيد.

امكانات فروشگاه ساز نوپرداز

  • امكان مديريت سفارشات
  • اتصال به درگاه هاي بانكي مختلف
  • امكان گزارش گيري هاي اختصاصي و پيشرفته
  • سبد خريد حرفه اي
  • پشتيباني قدرتمند
  • امكان ايجاد وبلاگ و خبرنامه
  • امكان قرار دادن تبليغات در فروشگاه اينترنتي
  • امكان ارسال پيامك و ايميل به مشتريان
  • امكان ايجاد تغييرات مختلف در هر بخش فروشگاه
  • امكان جستجو فوق پيشرفته
  • امكان نمايش محصولات مرتبط
  • نمايش بهترين محصولات
  • امكان ايجاد تخفيف ويژه براي محصولات
  • و ساير امكانت موجود در دمو وب سايت

سفارش خريد نرم افزار فروشگاه ساز

شما مي توانيد براي سفارش خريد نرم افزار فروشگاه ساز با ما در تماس باشيد. تيم طراحي و برنامه نويسي شركت نوپرداز با بهره گيري از به روز ترين اطلاعات روز دنيا تلاش نموده است تا بهترين محصول را براي مشتريان تهيه كرده تا كسب و كار شما به بهترين شكل مسير پيشرفت و رشد خود را طي نمايد. جهت كسب اطلاعات بيشتر از اين محصول و سفارش خريد مي توانيد هم اكنون با ما تماس بگيريد.

جهت دريافت دمو درخواست خود را به پست الكترونيكي : info@nopardazco.com ارسال نماييد.

خريد نرم افزار فروشگاه ساز حرفه اي

بازدید : 587
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

امكانات و ويژگي ها

امروزه با پيشرفت سريع اينترنت و فضاي مجازي، شاهد افزايش بسيار بالاي استفاده از اين تكنولوژي توسط انسان ها هستيم. اكثر كسب و كارها و مشاغل از اين تكنولوژي به نفع خود بهره مي برند، و با طراحي يك وب سايت خدمات بيشتر و بهتري را به مشتريان خود ارائه مي دهند. طراحي وب سايت هتلداري حرفه اي توسط شركت نوپرداز.

براي رسيدن به اهداف مورد نظر در هر شغل و كسب و كاري به وسيله طراحي سايت، بايد اصول سئو رعايت شود. همچنين سايت به صورت حرفه اي با رعايت تمامي اصول استاندارد طراحي و ساخته شود. به اين ترتيب است كه مي توان از يك سايت براي برند سازي، بالا بردن مشتريان و ساير اهداف مورد نظر استفاده كرد.

يكي از مشاغل مهم و پر رقابت هتلداري است. از اين جهت است كه مديران هتل ها براي رقابت با ساير هتل ها، بايد براي معرفي هتل خود و امكانات آن و جذب مشتريان به طراحي يك سايت مناسب روي بياورند. اينگونه مي توانند خدمات بهتري در مهماني ها، جشن ها و جذب گردشگران ارائه دهند. همانطور كه گفته شد امروزه بيشتر مردم كارهاي خود را از طريق اينترنت انجام مي دهند. اكثر گردشگران قبل از سفر از طريق اينترنت به جستجوي يك هتل مناسب و رزرو اتاق مي پردازند.

نكات مهم در طراحي وب سايت هتلداري

اولين و مهمترين نكته در طراحي يك سايت هتلداري، سئو و بهينه سازي سايت مي باشد. زيرا كاربران اينترنت براي يافتن يك هتل مناسب به جستجو از طريق گوگل دست مي زنند. اگر سايت هتل شما در صفحات ابتدايي موتور جستجوي گوگل نباشد مشتريان شما كاهش مي يابند. پس سايت هاي هتلداري بايد بر مبناي اصول سئو و بهينه سازي طراحي شوند.

نكته مهم ديگر محتواي سايت شماست. اگر محتواي درستي نداشته باشيد كاربر به سرعت از سايت شما خارج مي شود. در اينصورت گوگل به شما امتياز منفي خواهد داد. پس بهتر است محتواي شما ساده و در عين حال جذاب باشد؛ طراحي سايت چشمگير و زيبا باشد، اطلاعات مورد نياز كاربر به سادگي در اختيارش قرار بگيرد تا زمان بيشتري را در سايت سپري كرده و تبديل به مشتري شود.

ويژگي هاي مهم وب سايت هتلداري

از ويژگي هاي اصلي و مهمي كه براي طراحي وب سايت هاي هتلداري مي توان نام برد؛ طراحي زيبا و حرفه اي، سرعت بارگذاري بالاي صفحات، معرفي كامل هتل به همراه تصاوير هتل و اتاق ها و داشتن بخش رزرو و درگاه آنلاين مي باشد. با رعايت اين نكات در طراحي سايت هاي هتلداري، مي توان به راحتي مشتريان بسياري را جذب نمود.

مهمترين هدف در طراحي سايت هتلداري چيست؟

اولين و مهمترين هدف كسب درآمد بيشتر براي هتل است. كه با معرفي هتل و امكانات مختلف آن و جذب مشتريان از طريق سايت هاي هتلداري به آساني مي توان به اين هدف رسيد.

طراحي وب سايت هتلداري

بازدید : 600
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آيا تا كنون فكر كرده ايد در هر يك ثانيه در اينترنت چه اتفاقي رخ مي دهد؟ در اينجا چندين آمار در مورد آنچه در يك ثانيه در سيستم عامل هاي بزرگ اتفاق مي افتد، قرار داده ايم.

  • 66،521 جستجوي گوگل
  • 73،516 ويديوهاي يوتيوب مشاهده شده
  • 8،009 توييت ها
    در هر كسري از ثانيه، هزاران اخبار در سراسر جهان پخش مي شود. سايت هاي خبري كانال هاي جديد را فعال مي كنند تا اخبار را با سرعت بسيار زياد به اشتراك بگذارند. اين الگو در طراحي سايت خبري رايگان به شما كمك خواهد كرد يك وب سايت را ايجاد كنيد كه بتواند اخبار را از آن طريق به اشتراك بگذارد.


وب سايت هاي خبري موضوع مختلفي را سازمان دهي كرده اند. به عنوان يك وب سايت خبري، آنها بايد مطالب را در هر لحظه منتشر كنند. بدون سازماندهي محتويات ادامه كار براي اين سايت احتمالا غيرممكن است. دسته بندي محتويات به تنهايي مشكل را حل نخواهد كرد، محتوياتي وجود دارند كه بايد برجسته شوند. بنابراين طرح پيش فرض بايد گزينه اي براي برجسته كردن موضوعات مورد علاقه داشته باشد. در اين ليست قالب هاي وب سايت خبري، ما توانسته ايم قالب هايي را انتخاب كنيم كه تقريبا به شما گزينه هاي خوبي را براي طراحي وب سايت خبري ارائه مي دهد.

اجراي يك وب سايت خبري نيازمند ابزار و ويژگي هاي سفارشي است. تمام اين الگوهاي وب سايت خبري رايگان از مشخصات اساسي مراقبت مي كنند و به عنوان يك توسعه دهنده مي توانيد بر روي گزينه هاي پيشرفته تر تمركز كنيد. بياييد به ليستي از قالب هاي وب سايت خبري ببريم.

قالب سايت خبري Tech News

قالب سايت خبري

Tech News يكي از بهترين قالب هاي وب سايت خبري در اين زمينه است. بيش از 2000 دانلود براي اثبات كيفيت قالب مناسب است. طراحي هوشمند اين قالب تمامي محتويات را به صورت خطي نگه مي دارد و قالب به خوبي ساختار داده مي شود. با استفاده از مقدار زيادي فضاي سفيد، اين قالب مطالب خبري را بدون هيچ گونه اختلالاتي به صورتي شفاف در اختيار شما قرار مي دهد.

در اين قالب برچسب هايي با رنگ هاي مختلف استفاده مي شود كه به راحتي امكان شناسايي بلاك هاي محتوا حتي در يك بخش شلوغ امكان پذير است. در هر بلوك محتوا، شما مي توانيد گزينه نظرات و اشتراك گذاري در شبكه هاي اجتماعي را داشته باشيد. در هدر شما گزينه اي براي محتويات برجسته داريد. از آنجا كه اينستاگرام به يك رسانه مرسوم تبديل شده است، در پايين صفحه شما گزينه اي براي نمايش اينستاگرام خود نيز داريد.

قالب سايت خبري ورزشي Sports news

طراحي سايت خبري ورزشي

Sports news يك قالب رايگان است كه به طور انحصاري براي دوستداران اخبار ورزشي طراحي شده است. طراحي جذاب و تميز اين قالب اخبار داغ را به خوبي نشان مي دهد. جلوه هاي بصري نيز براي رعايت استانداردهاي وب سايت حرفه اي ساده است. اما توسعه دهنده از جلوه هاي بصري در سمت راست سايت استفاده كرده است تا جلوه هاي انيميشني ظريف به راحتي كاربر را جذب كند. اين قالب وب سايت به خوبي كد نويسي شده كه توسط چندين كاربر و توسعه دهندگان تأييد شده است. همچنين بيش از 3000 نمونه از آن نصب شده است. در طراحي پيش فرض، شما فضايي براي اضافه كردن آگهي هاي تبليغاتي داريد، بنابراين نيازي نيست زمان خود را در سازماندهي تبليغات هدر دهيد.

بازديد كننده به راحتي مي تواند اخبار مورد علاقه خود را پيدا كند و به طور مستقيم به اخبار خاصي از صفحه اصلي برود. از آنجايي كه اين يك قالب HTML5 است، ويدئوها و موزيك ها مي توانند به آساني اضافه شوند.

قالب سايت خبري World

قالب خبري

World يك قالب اخبار تعاملي و همچنين قالبي براي وب سايت هاي مجلات است. با استفاده از جلوه هاي انيميشني مناسب و طراحي تميز، اين قالب به شما كمك مي كند تا اخبار جهان را به صورتي جذاب به اشتراك بگذاريد. جلوه هاي بصري به شما كمك مي كند تا اخبار مهم را در بين صدها اخبار ديگر برجسته كنيد. براي كمك به كاربر به راحتي اخبار مهم در رده مورد نظر خود را پيدا كنيد، همچنين همه خبر ها به صورت منظم در صفحه اصلي طبقه بندي شده اند. فضاهاي سفيد با طراحي هوشمندانه براي نمايش محتويات به صورتي منظم، بدون توجه به تعداد مقالاتي كه در صفحه اصلي به اشتراك مي گذاريد، استفاده مي شوند. اين الگو همچنين مانند بسياري از ديگر وب سايت هاي قالب مدرن براي دستگاه هاي مختلف نيز بهينه سازي شده است، بنابراين خوانندگان مي توانند اخبار را از طريق تلفن هاي همراه خود نيز مشاهده كنند.

قالب سايت Magnews

قالب طراحي وب سايت خبري حرفه اي

Magnews بهترين وب سايت خبري براي به اشتراك گذاري رويداد هاي فعلي است. اگر سايت خبري شما براي به اشتراك گذاشتن اخبار لحظه اي ساخته شده باشد، اين قالب را مفيد است. با استفاده از بلوك هاي متني بزرگ، اين الگو به راحتي خبر مهم را در ميان صدها اخبار ديگر برجسته مي كند. طراحي قالب Magnews به نحوي است كه شما به راحتي مي توانيد اخبار مهم را در بلوك هاي بزرگ برجسته كنيد.

برگرفته از وب سايت uicookies.com

بازدید : 588
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

امروزه براي طراحي وب سايت ها، نرم افزار هاي زيادي وجود دارند كه امكانات و ويژگي هاي مختلفي دارند و همين تعدد آن ها موجب شده است طراحان در انتخاب آن ها دچار سردرگمي شوند. انتخاب هر يك از اين نرم افزار ها بستگي به تخصص و نياز صاحبان سايت ها دارد.

بهترين نرم افزار هاي طراحي سايت چيست؟

در اين مقاله قصد داريم ۱۰ مورد از بهترين و كاربردي ترين نرم افزار ها را براي طراحي وب سايت معرفي كنيم. اگر به دنبال طراحي وب سايت خوب و با بازدهي بالا هستيد، مطالب اين مقاله را از دست ندهيد.

نرم افزار هاي طراحي سايت :

در اين بخش، تعدادي از بهترين نرم افزار هاي طراحي سايت را به همراه نقاط قوت و ضعف شان آورده ايم :

۱ – نرم افزار Notepad ++ :

يكي از محبوب ترين محيط هاي كد نويسي براي طراحي سايت، نرم افزار notepad مي باشد كه در عين حالي كه اسم طراحي سايت را بر روي آن نمي بينيم، اما اين نرم افزار، يك ويرايش گر ساده است كه سرعت بسيار بالايي دارد و همين مورد باعث شده است تا طرفداران زيادي را به خود جذب كند.

نود پد ++ با وجود اين كه رابط كاربري حرفه اي را ندارد اما يك ويرايش گر قدرتمند است و با وجود حجم كم، سرعت بسيار بالا و امكانات زيادي را دارا مي باشد كه همه ي اين امكانات نيز رايگان مي باشند.

۲ – نرم افزار دريم ويور ( DreamWeaver ) :

نام نرم افزار كاربردي ديگري كه براي طراحي سايت، معرفي مي كنيم، دريم ويور است كه به معناي رؤيا پرداز مي باشد. دليل اين نام گذاري را مي توان در موضوع سايت ها و نحوه ي به وجود آمدن شان جستجو كرد. سايت هايي كه در فضاي اينترنت به وجود مي آيند، ابتدا وجود خارجي ندارند و پس از طراحي و توسعه، وجود خارجي پيدا مي كنند. چنين قانوني در طبيعت و دنياي واقعي هرگز وجود ندارد و شايد همين دليل نام گذاري اين نرم افزار است.

امكانات اين نرم افزار نيز بسيار زياد است و مي تواند يك انتخاب بسيار مناسب براي طراحي سايت باشد. ويرايش زنده، سيستم هوشمند خطا يابي عالي و . . . . از جمله ي اين امكانات است.

نمايش دهنده ي كد انتخاب شده در حالت نمايش كدي و نمايش عادي، ابزار مديريت و كار با ftp، ابزار مديريت پروژه و كار گروهي و . . . . از ديگر امكاناتي است كه نرم افزار دريم ويور دارد و انتخاب آن را براي پروژه هاي بزرگ، بسيار مناسب كرده است.

اما در كنار امكانات فراواني كه نرم افزار دريم ويور دارد، مشكلاتي نيز دارد كه بزرگ ترين آن ها مي تواند حجم بالاي نرم افزار باشد. حجم اين نرم افزار در حدود ۴۰۰ مگا بايت است كه سيستم عامل را شديدا درگير مي كند و سرعت را پايين مي آورد. لذا بايد سخت افزار مورد نظر، قدرت بالايي را داشته باشد و گر نه بايد منتظر هنگ هاي طولاني اين نرم افزار بود. به همين دليل، مي توان گفت نرم افزار دريم ويور، براي طراحاني كه به دنبال يك نرم افزار اديتور كم حجم و سبك هستند، گزينه ي خوبي نمي باشد.

دريم ويور، نرم افزاري است كه توسط شركت « Adobe » ارائه شده است كه با نرم افزار هاي ديگري كه اين شركت ارائه داده است ( از جمله Photoshop و . . . . ) سازگاري كاملي دارد و به علاوه، با انواع سيستم عامل ها از جمله Mac و Windows سازگاري خوبي دارد.

۳ – نرم افزار ساب لايم تكست – Sublime text :

يكي ديگر از نرم افزار هاي محبوب و نو پاي طراحي سايت، نرم افزار ساب لايم است كه يك ويرايش گر پر سرعت است. با اين نرم افزار به لطف پلاگين Emmet مي توان با سرعت بسيار بالايي به كد نويسي براي وب سايت پرداخت. ساب لايم تكست، يك ويرايش گر محبوب متن است كه هم نسخه ي رايگان دارد و هم نسخه ي تجاري.

بهترين نرم افزار هاي طراحي سايت چيست؟

۴ – نرم افزار براكت – Brackets :

نرم افزار بعدي، نرم افزار براكت است كه از نظر ساختاري، تا اندازه اي شبيه به دريم ويور است. اما امكانات اين نرم افزار بيشتر از دريم ويور است. يكي از قابليت هايي كه در اين نرم افزار وجود دارد، قابليت ويرايش سريع ( Quick Edite ) است كه به راحتي مي توان بدون رفتن به فايل استايل، عناصر يك كلاس را با زدن كليد هاي تركيبي Ctrl+E در همان سند HTML تغيير داد. علاوه بر اين، نرم افزار براكت، نسب به نرم افزار دريم ويور، داراي UI و رابط كاربري بهتري نيز مي باشد.

ويژگي بعدي اين نرم افزار، Color Picker است كه تنها با نوشتن كد رنگ و زدن كليد هاي تركيبي Ctrl+E، سر برگ Color Picker باز مي شود و در نتيجه، ايجاد رنگ ها در سايت، بدون خارج شدن از ويرايشگر، امكان پذير مي باشد.

قابليت سومي كه اين نرم افزار فوق العاده دارد، قابليت پيش نمايش زنده بدون نياز به ذخيره سازي است كه باعث مي شود بدون نياز به ذخيره سازي تغييرات، آن ها را مشاهده كرد. اين قابليت از جديد ترين قابليت هاي نرم افزار هاي طراحي وب سايت است.

براكت مي تواند يكي از بهترين انتخاب ها براي طراحي سايت ها باشد.

۵ – نرم افزار فاير باگ – Firebug :

يكي ديگر از ابزار هاي رايگان طراحي وب سايت ها، نرم افزار Firebug است كه بر روي مرورگر فاير فاكس (firefox ) نصب مي شود و با استفاده از آن مي توان خطاهاي وب سايت را پيدا كرده و به طراحي سايت پرداخت. با استفاده از اين ابزار، بررسي و تغيير كد html و css به راحتي امكان پذير است. عيب يابي صفحه ي وب سايت، با استفاده از اين ابزار توسط بخشي به نام JavaScript انجام مي شود. به همين دليل، فاير باگ، يكي از بهترين ابزار ها براي عيب يابي صفحات وب سايت است.

۶ – نرم افزار W3C Validator :

يكي از نرم افزار هايي كه توسط طراحان در طراحي وب سايت مورد استفاده قرار مي گيرد، نرم افزار w3c validator مي باشد كه به طراحان امكان تست صفحه را از نظر استاندارد هاي html و xhtml مي دهد. اين نرم افزار، يك ابزار براي استاندارد سازي صفحه ي وب سايت است.

به علاوه اين ابزار صفحات را در فرمت هايي همچون SGML و XML DTD و . . . . اعتبار سنجي مي كند و همه ي اين موارد را با نوع صفحه بررسي مي كند.

w3c validator، ابزار هاي زيادي دارد كه كيفيت سايت را ارزيابي مي كند و آن را ارتقا مي دهد و در مجموع به بهينه سازي سايت، بسيار كمك مي كنند. برخي از اين ابزار ها عبارتند از :

– HTML tidy ، كه كد نويسي سايت را استاندارد مي كند.

– Validome كه امكان اعتبار سنجي صفحه HTML, XHTML و WML را براي كاربر فراهم مي كند.

– WDG HTML يك ابزار اعتبار سنجي ديگر است.

-Real Validator و shareware كه ابزاري است براي بررسي كد هاي html .

– Valet ابزاري براي بررسي كيفيت سايت.

– و . . . .

۷ – نرم افزار Code Anywhere :

با استفاده از اين ابزار مي توان بدون آماده سازي قبلي، دست به كد زني در هر جايي زد. به كمك اين نرم افزار مي توان به راحتي با وارد شدن به برنامه، صفحات سايت را ويرايش كرد. يكي از مزيت هاي اين نرم افزار، پشتيباني كامل آن از زبان هاي كد نويسي تحت وب نظير نظير HTML, PHP, JavaScript, CSS, و XML است.

۸ – نرم افزار HTML5 boilerplate :

اين ابزار، فريم ورك براي ايجاد صفحات html5 مي باشد و المان هاي مختلف را در اختيار طراح قرار مي دهد و با مرورگر هاي مختلف، كاملا سازگاري دارد. به عنوان مثال، با يك مرورگر قديمي اينترنت اكسپلوير، امكان استفاده از تگ هاي html5 نظير

,

علاوه بر اين، اين نرم افزار، ابزار هاي بسيار زيادي دارد كه با استفاده از آن ها مي توان سرعت سايت را افزايش داد و در مجموع به بهينه سازي سايت، كمك زيادي مي كند. Htacess نمونه اي از اين ابزار ها است كه براي استفاده از gzip جهت بهينه سازي مورد استفاده قرار مي گيرد.

بهترين نرم افزار هاي طراحي سايت چيست؟

بهترين نرم افزار هاي طراحي سايت چيست؟

۹ – نرم افزار Google Drawing :

براي استفاده از اين ابزار بايد يك حساب گوگل داشته باشيد تا بتوانيد از ابزار هاي طراحي آن به صورت آنلاين، بهره ببريد.

۱۰ – نرم افزار jQuery UI :

آخرين ابزاري را كه در اين مقاله براي طراحي سايت معرفي مي كنيم، يك كتابخانه ي قدرتمند و مفيد جاوا اسكريپت است كه به طراح، امكان ايجاد آنچه را كه توسط html و css نمي توان ايجاد كرد، مي دهد. استفاده از اين ابزار اما براي هر كسي امكان پذير نيست و نياز به تجربه و تخصص و دانش فني دارد اما احتياجي به دانستن كد نويسي jquery نيست زيرا jQuery UI امكان ايجاد jQuery را به كاربر توسط نرم فزار مي دهد.

بازدید : 555
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كسب و كار در تمامي زمينه‌ها با روند سرسام‌آوري در حال پيشرفت است.

بيست سال پيش اينترنت تازه راه افتاده بود؛ دامنه‌ي گوگل هنوز ثبت رسمي نشده بود و سايت‌هاي اجتماعي مثل MySpace و ليست دوستان اصلا معني نداشت. ده سال پيش همه كمابيش از سليقه‌هاي يكديگر خبردار شدند. اما دنياي امروز با توييت‌هاي ۱۴۰ كلمه‌اي و كمپين‌هاي بازاريابي تعريف مي‌شود. سرعت و حجم اطلاعات سرسام‌آور است. حتا يك روز دور بودن از دنياي ديجيتال، باعث مي‌شود تا عقب بيافتيم و فرصت‌هايي را از دست بدهيم.

از طرفي سبك زندگي ديجيتال، شما را از ارتقا مهارت‌هاي شغلي و حضور در رقابت‌هاي حرفه‌اي دور نگه مي‌دارد. خوشبختانه براي اين هم راه‌حلي هست. اگر به دنبال راه‌هاي كارآمدي براي پيشرفت شغلي و يادگيري مهارت‌هاي حرفه‌اي هستيد، ادامه مطلب را حتما بخوانيد. در ادامه ۱۲ سايت با مضمون آموزش مهارت و حرفه معرفي مي‌شوند:

۱- www.codecademy.com

براي كد نويسي سريع و روان، از اين سايت استفاده كنيد. در اين­جا نوشتن هر كدي، از HTML ساده گرفته تا زبان‌هاي پيشرفته‌تري مانند PHP و jQuery آموزش داده مي‌شود كه البته كاملا هم رايگان است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۲- dash.generalassemb.ly

هدف سايت اين است كه از تفكر، به خلاقيت برسيم. اين سايت كارهايي مانند نحوه‌ي توسعه‌ي سايت، بازاريابي، طراحي محصول، مديريت و اصول بازرگاني را آموزش مي‌دهد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۳- teamtreehouse.com

اين سايت علاوه بر آموزش اصول كد نويسي، يك سري كلاس‌هاي بازرگاني هم دارد و سايت‌هايي مانند AOL و Twitter هم از آن استفاده مي‌كنند. تفاوت عمده‌ي اين سايت با موارد مشابه در اين است كه با هر بار ثبت نام در حساب حرفه‌اي (Premium Upgrade Pro Account)، سايت يك حساب رايگان براي يك دانشجوي مدارس عمومي ارايه مي‌دهد.

001

۴- www.lynda.com

توصيه مي‌كنيم شما هم حتما به جمع ۴ ميليون كاربر سايت ليندا بپيونديد. اين سايت در ازاي ۲۵ دلار هزينه بيش از ۳۰۰۰ واحد تحصيلي در اختيارتان قرار مي‌دهد. براي يادگيري هر مهارت جديد هم مي‌توانيد در دوره‌ي طولاني‌ مدت يا يك‌ماهه ثبت نام كنيد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۵- www.skillshare.com

آموزش آن‌لاين اين سايت هم ارزش وقت گذاشتن را دارد؛ ۱۰ دلار در ماه، دسترسي نامحدود و اساتيد آن‌لاين. نقطه‌ي قوت‌اش هم در نوع و گستردگي كلاس‌هايي است كه ارايه مي‌دهد؛ از قصه‌گويي بصري گرفته تا روش سريع‌تر به عمل آوردن محصولات خوراكي.

‌‌‌‌‌‌‌‌

۶- www.udemy.com

در اينجا واحد‌هاي تحصيلي، بدون محدوديت زماني و بر اساس كنفرانس‌هاي كوتاه، سمينارهاي اينترنتي و اسلايدهاي پرزانته عرضه مي‌شوند. برخي واحدها آزاد هستند. اما براي واحدهاي پيشرفته يا طولاني مدت، بايد هزينه‌ پرداخت كنيد. يكي از امتيازهاي سايت udemy در اين است كه هزينه‌ها بر اساس واحدها حساب مي‌شوند، نه به‌صورت ماهيانه.

002

۷- ocw.mit.edu

اين سايت نسخه‌ي وب تمامي محتواي واحدهاي درسي دانشگاه MIT را پيش روي شما قرار مي‌دهد، آن هم به‌طور كاملا رايگان. از طريق اين سايت شما به تمامي واحدهاي پولي كه دانشجويان سال اول مي‌گذرانند، دسترسي داريد؛ ضمن اين‌كه امكان تحصيل در مقاطع بالاتر «اقتصاد تحليلي» (Analytical Economics) هم فراهم است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۸- www.coursera.org

اين سايت كه براي ارتقا مهارت و دانش حرفه‌اي توصيه مي‌شود، واحدهاي درسي دانشگاه‌هاي ممتاز آمريكا را هم «با» و هم «بدون» محدوديت زماني ارايه مي‌دهد. هر واحد بين ۴ تا ۱۲ هفته و به‌صورت رايگان عرضه مي‌شود. ولي براي دريافت مدرك پايان دوره بايد هزينه‌ بپردازيد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

۹- www.udacity.com

اين سايت با دانشگاه‌هاي مختلف همكاري دارد و در پايان دوره يك «نانو مدرك معتبر» (Accredited Nanodegree) به شما ارايه مي‌شود كه از طرف شركت‌هاي بزرگ و معروفي مانند Salesforce و AT&T معتبر شناخته مي‌شود.

003

۱۰- www.class-central.com

اين يكي، برخلاف تمام آن‌­هايي كه در اين فهرست هستند، براي آموزش مهارت شغلي و گذراندن واحدهاي درسي نيست. اين سايت طراحي شده تا كمك كند با بررسي و مطالعه‌ي عميق مواردي كه تا حالا گفته شد، انتخاب درست‌تري داشته باشيد. به اين ترتيب بهترين گزينه‌ي مناسب با شرايط خاص خودتان را پيدا مي‌كنيد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۱۱- dabble.co

«كريگ‌ليست» (Craigslist) به دسته‌اي از سايت‌ها اطلاق مي‌شود كه اطلاعات دسته‌بندي شده‌ي جامعي از ديتابيس‌ها و فروم‌هاي مرتبط به يك موضوع واحد ارايه مي‌دهند و از محبوبيت و اعتبار بالايي برخوردار هستند. سايت dabble.co به عنوان كريگ‌ليست سايت‌هاي آموزش مهارت‌هاي شغلي و حرفه‌اي شناخته شده است. ليست موارد آموزشي اين سايت، باور نكردني است. گرچه حالا اكثر اين كلاس‌ها در شيكاگو برگزار مي‌شوند، ولي به‌زودي واحدهاي آن‌لاين هم عرضه خواهند شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

۱۲- www.mentormob.com

سايت حاضر كلاس‌هاي خوبي براي آموزش مهارت‌هايي مانند طراحي مراسم عروسي و عكاسي در اختيار كاربران كارآفرين قرار مي‌دهد و درباره‌ي مديريت منابع مالي هم راهنمايي‌هاي مفيدي ارايه مي‌دهد.

منبع: ديجي كالا

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 1813843
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه